fredag, mars 27, 2009

För fem minuter sedan...



... hörde jag ett gökur här på jobbet... "ko-kooo... ko-kooo" i kombination med två mässingskottar som rasslades runt med hjälp två små mässingskedjor - INGEN TROR PÅ MIG! De bara tittade på mig och snurrade runt med sina fingrar vid tinningen samtidigt som de himlade med ögonen... "Det finns inget gökur här... det är i ditt huvud som det kokoar Maria!"

Jag avskriver härmed mina kära kollegor... och nästa gång NI hör ett gökur så är ni ensamma - kom ihåg det!!!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mobiltelefonsignal av de udda slaget hos en frekventör av ert etablissemang?
Men det är väl inte för inte man säger att en galen person är koko ;)

fredag, mars 27, 2009 2:59:00 em  
Blogger Maria said...

Stephen: På måndag anordnas gökotta på detta etablissemang!

lördag, mars 28, 2009 12:51:00 em  
Blogger stella sweden said...

Kukku låter de i mitt huve me..hela tiden! Kukkuuuuuu!

lördag, mars 28, 2009 7:27:00 em  
Blogger stella sweden said...

Puss för fan!

lördag, mars 28, 2009 7:28:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Åhåååå så underbart!

Puss för i helvete!!!

söndag, mars 29, 2009 8:41:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter