torsdag, april 23, 2009

JAPP, JAG SKRIVER PÅ!!!

Uppropet gäller en landsomfattande namninsamling för humanare handläggning av de sjukskrivna samt mer professionella utredningar och bedömningar.

Jag har själv sett på nära håll hur illa det hela sköts idag, vilket VERKLIGEN inte ska behövas! Är man sjuk så har man fullt upp med att bli frisk, man ska inte behöva kämpa livet ur sig för att ärendet sköts dåligt eller för att man tvingas ut i arbetslivet trots att man inte är kapabel!

Jag betalar skatt med glädje och jag är beredd att betala ännu mer skatt, men då ska det gå till de som behöver - inte till de som redan har!!!

Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov


Här skriver ni på namninsamlingen!!!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous pappa said...

Jag blir rak i ryggen av att ha en sådan dotter.Även vi har skrivit på.
Puss och kram.

torsdag, april 23, 2009 4:48:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa: Puss o kram till dig och mamma!

fredag, april 24, 2009 10:09:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter