fredag, september 18, 2009

Du vet vem jag är...

... men vem är DU!?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Paul Verlaine said...

Jag är Paul Verlaine!

fredag, september 18, 2009 1:42:00 em  
Blogger Maria said...

Paul: Off course you are!

fredag, september 18, 2009 2:09:00 em  
Blogger Slubbo said...

Sebastian, hattrullare.
En utförligare beskrivning återfås här: http://bepopelula.blogspot.com/2007/05/nu-kommer-krleken.html
Trevligt att råkas.

fredag, september 18, 2009 7:30:00 em  
Blogger Maria said...

Slubbo/Sebastian hattrullare: Se där... se där... själv är jag en lyxbohem i form av en luddig rödhårig jänta med smak för det där barnsligt sinnliga och direkta... skäms inte alls för att jag vill rulla upp hundöron på papiljotter samt sy en klänning av luktärt... doftar gott eftersom jag är inpregnerad av rökelse och samlar på gamla glas... sjunger allt som oftast "yeah-yeah-yeah-rock'n'roll-baby" när jag diskar med volymen på max... jag är en jävel på att bygga kojor och mitt första ord jag yppade som barn var "eckelesiastikminister"... jo jo... så sant som det är sagt!

Goddag, goddag!

måndag, september 21, 2009 10:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter