onsdag, oktober 21, 2009

Denna arla morgon...

... ska jag få min dom av tant doktorn... mina dubbla hjärtslag... mina små intressanta svimningstendenser... allt detta luktsalt jag nyttjar likt en drogmissbrukare... hohoooo... jag faller nästan som en kägla så fort jag fnissar till minsann!

I min fantasi har jag naturligtvis alla dödliga sjukdomar man någonsin kan ha och helst samtidigt... enligt googledoktorn så har jag minst ebola...

Det kan, i sällsynt godartat fall hur man nu ser det, endast bero på en liten släng av stress på grund utav ren och skär grundbultad idioti i gravaste form - men då blir jag fan skitförbannad!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ah,
vad du behöver är lite frisk lantluft, och kroppsarbete..
(Kanske hjälpa en gammal väninna att renovera en liten stuga???....)

Nej, jag skojar bara.
Det där lät ju inte roligt, dåningar och luktsalt..

har du släppt på korsetten?
å

onsdag, oktober 21, 2009 8:52:00 fm  
Blogger Maria said...

Åsa: Jag hjälper gääärna till!!! Det var vad doktorn ordinerade! Korsetten når knappt runt min spolformade kropp längre...

onsdag, oktober 21, 2009 9:34:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter