tisdag, oktober 20, 2009

Nejmen... nu är Göran "Göppe" Hägglund på TV!!!

Iklädd en trenchcoat, som en helt vanlig man, verkar han uttrycka sig som så att "vanligt folk" vill dricka mer sprit på krogen, eller något åt det håller... jag förstår ju allra som oftast inte vad karln pratar om när han väl öppnar sin lilla hallonfärgade rosenknoppsmun styrd utav en hallelujah-högre makt (och nu pratar jag INTE om Björn Ranelid)!

... Vänta!!! En doft av stekt valfläsk sprider sig i det lilla, lilla landet Sverige... jahaja... de hallelujah-högre makterna verkar tumma lite på den hallelujah-högre styrda präkten... och nu ska minsann både kreti och pleti skåla i både Gröna Hissen och Tom Collins och pinka i sin nästas trappuppgång långt in på småtimmarna ÄNNU mer frekvent än vad som göres idag...

Ja, jag gör verkligen vad jag kan genom att sippa portvin när jag som minst anar det... men det säger jag dig VanligaGöran; - JAG TÄNKER AAALDRIG RÖSTA PÅ DIG ÄNDÅ!!! För sååå vanlig är inte jag... och tänker ALDRIG bli!!! Och pinka i andras portuppgång eller på gatan, det tänker jag aldrig i hela mitt liv göra, för det anser jag vara ren och skär ouppfostrat ohyffs!!!

Etiketter: , ,


eXTReMe Tracker
website counter