torsdag, oktober 15, 2009

Jag vaknar med kall nos...

... trots mina två tjocka och fluffiga täcken... kravlar ur sängen... börjar med frukosten... tittar ut genom köksfönstret och ser det där kalla morgonljuset igen... det är kallt nu och den lilla människan fryser... men på något sätt så gillar jag den här kalla årstiden... det här mörka ljuset på morgonen... man kurar skymning både på morgon och kväll... känslan jag får är underbar... en varm glädje sprider sig i magen och jag blir både nostalgiskt och nyfiken på framtiden... känslan... just precis den känslan går inte att mana fram hur mycket man än vill... så det gäller att ta den till sig och suga på den hela dagen! Om jag skulle plocka fram en låt ur rockärmen som skulle spegla den här morgonkänslan... så finns det en som låter precis som den här känslan känns... det är den här låten... gooodmorning darlings:

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter