onsdag, oktober 14, 2009

Här om natten...

... så drömde jag att jag för en stulen stund var Frankrikes första dam - Carla Bruni... och att jag var så som hon framställs... - snygg... och i verkligheten är hon som ni vet gift med Sarkozy... det var bara det att jag i drömmen var gift med ingen mindre än slusk-Berlusconi...
I drömmen frågades jag av någon om hur jag fann det att vara just - snygg... och jag svarade:

- Nej, det känns för jävligt, på många sätt... jag vill bara vara mig själv... och du ser ju vem jag är gift med!!!

Helt logiskt i min lilla värld... jag vill INTE se ut som Bruni... INTE vara gift med Sarkozy och ABSOOOLUUUT INTE med slusk-Berlusconi... och det där ointressanta med "snygghet", det sitter på insidan av ett marmeladlock, om du frågar mig!




"... snygg och snygg... det vet väl för faaan inte jag vad DU tycker är snyggt heller!!!"

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Kusin Vitamin said...

Maj gad, sicken mardröm. Men roligt.

torsdag, oktober 15, 2009 6:41:00 em  
Blogger Maria said...

Kusin Vitamin: Ja kära nååån! Det var en dröm som var svår att vakna ur ordentligt... den sitter fortfarande kvar i kroppen så att säga!

fredag, oktober 16, 2009 12:26:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter