fredag, oktober 16, 2009

Fryntlig Fredag... och här är vi öppna för förslag ska ni veta!!!



Fredag... och om några timmar är det cocktailhour här på dewdropsredaktionen... vi kommer att rätt snabbt sippa i oss ett par fräcka och fryntliga cocktails tillsammans med Pepper, Stimpan, Limpan och Liza utan att ta ansvar för konsekvenserna eller ens låtsas om att det finns en morgondag - bara för att vi veeeerkligen behöver det idag!!!
Hur det hela slutar ger vi blanka faaan i... faktiskt... så det så!!!
Vi ses i dimman!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Stephen Graye said...

Fryntlig Fredag Maria!
Ursäkta en nyfiken nos men hur gick det med datorn sedan? Har den hamnat i Dells yllevantar ännu?

fredag, oktober 16, 2009 6:24:00 em  
Blogger Maria said...

Stephen: Datorn är fortfarnade i sin sovsäck hos en kollega på it-avdelningen på jobbet. Hon ska ta ut moderkortet och försöka föra över allt på en extern hårddisk åt mig först... men hon har fullt upp med annat och jag har inte hittat min manual till datorn ännu... det är så mycket bråte uppe på vinden... där jag gissar mig till att manualen ligger! Men så fort det är gjort så ska jag ta mig en kort funderare och se hur jag ska angripa problemet - köpa nytt grafikkort eller helt ny dator! Tills dess kör jag på en gammal mac här hemma... och jag tänker inte köpa en mac sedan, jag är en renodlad pc-människa!

lördag, oktober 17, 2009 7:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter