lördag, oktober 17, 2009

Kalsongfärg en lördag:

Idag har min granne mittemot, Kalsongkillen aka Nakne mannen, kalsonger som är ingenting annat än - knallrrröööda!

Vidare kan jag meddela att lägenheten där Ensamme mannen bodde i förut, där har det minsan flyttat in en likasinnad... persiennerna är permanent neddragna men idag visade han sig i en nannosekund och han har verkligen tagit över Ensamme mannens beteende till punkt och pricka, och hampar det sig som så att OM denne nye granne gör lite mer väsen av sig som att steka i bar överkropp exempelvis, så kommer han faktiskt att få gå under samma epitet - Ensamme mannen. Men än så länge har det varit oerhört trrråååkigt att beskåda denne granne då han knappt är hemma överhuvudtaget!

Ja, jag vet att ni är några stycken där ute som saknar Ensamme mannen lika mycket som jag... så vi får hålla tummarna för den här nye grannen... och be till högre makter (Björn Ranelid) att han skall bli lite mer spännande och intressant!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Malin said...

Ja, han är saknad... men om den nya börjar stapla tidningar på hög i fönstret så är han accepterad som den "nya" ensamma mannen :o)

måndag, oktober 19, 2009 1:16:00 em  
Anonymous Den-inte-fullt(fast näst intill)-lika-roliga-kusinen-i-varberg said...

Högre makter - Björn Ranelid!! Nej du är bara för rolig, Maria! Där gjorde du min torftiga lunchtimme!
Tack!!

måndag, oktober 19, 2009 1:23:00 em  
Blogger Maria said...

Malin: Tyvärr (eller vad man ska säga) så är Kalsonkillen mycket prydligare av sig, så någon tidningshög i fönstret är icke att tänka på - även om tanken slog mig! Däremot hoppas jag att han som flyttat in i Ensamma mannens lägenhet börjar samla tidningar på hög!

Kusinen: Åååhåhåjo, visst är hon minst lika rolig som en annan!!!

måndag, oktober 19, 2009 3:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter