fredag, januari 15, 2010

Fredag är Fransk Pop!



Nu är man så trött att man somnar där man står... eller så hänger man som en trasa över sin skrivbordsstol som är extremt bakåtlutad att till och med Liza-Beta undrar hur det står till! Funderar på om det är ok att rulla ut sig i korridoren... ja kanske till och med rulla ut sig i själva blubblioteket... och fråga om man kan vara till någon sorts hjälp... vilket man naturalement INTE kan i det här läget... hade jag bara haft en droppställning så hade jag åtminstone kunnat rigga upp armen på något spektakulärt sätt och peka ut en riktning... om någon behöver hjälp med en rikting vill säga... men det kanske det inte är en fredag som denna i mitten av januari då påskhararna börjar tycka extra mycket om varandra...

Hallå... när går taxin hem från det här etablissemanget??? Jag bara undrar!!!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Ton Cousin said...

Återigen! Man befinner sig i fel era! Ah, dessa handrörelser som ackompanjerar musiken så fint.

fredag, januari 15, 2010 6:50:00 em  
Blogger Maria said...

Ton Cousin: Jag vet!!! Man blir så bedrövad... var, vaaar kan man utöva sin vurm äldre eror... jag bara undrar! Hemma hos mig är ett ställe i och för sig...

lördag, januari 16, 2010 1:17:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter