torsdag, januari 07, 2010

Mad Men... Wonderful Women...


Där står jag... i mitten - såååå stylish!!!

Äntligen börjar säsong tre av Mad Men på 9:an... äntligen!!!

Snygga kläder, snygga frisyer och härligt rundade kroppar... så som man önskar att det skulle se ut idag... men det är lätt att kvävas av den då så självklara manschauvinismen... männen beter sig som grisar med en självklar otrohetsaxel att själva snurra kring... så jävla tröttsamt och unket att man storknar... men det är en bra och snygg tv-serie... det är det!!!

Och kläderna... ooohhhooohooooo... kläderna... det är så det skall se ut... oooh la la... och på
Shop Mad Men kan man shoppa efter avsnitt eller efter favoritfigur... och som redhead behöver det väl inte förtydligas att min favorit i serien är readheadet Joan Harris... trés chick!

Om man vill MadMenYourself (vilket man naturalement vill!!!) så gör man det i den här loungen med lite småtrevlig bakgrundsmusik..

.
Moi på Sterling Cooper...


... och där står han... grissnygga Don... så snygg att jag blir fullkomligt skogstoookig, svimmar och måste hämta luktsaltet!!!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous MediaBettan said...

Kanal 9 igen. Ska jag behöva anskaffa dylik kanal??!! Kanal 9, nie .... känns mycket suspekt. Jag tycker fortfarande det är lyxigt att ha fyran ... jag vet ... jag är ohjälpligt efter. Och vill så gärna klamra mig fast där ...

fredag, januari 08, 2010 5:42:00 em  
Blogger stella sweden said...

- älllskarrr den där gröngröna färgen även om jag har begåvats med mörkbrunt hår så passar jag jävligt bra i just den!

lördag, januari 09, 2010 12:51:00 em  
Blogger stella sweden said...

- kvinna blir så vackert blek i den!

lördag, januari 09, 2010 12:51:00 em  
Blogger stella sweden said...

- och skärningen på klänningen gör underverk med figuren!

lördag, januari 09, 2010 12:52:00 em  
Blogger Maria said...

Käraste kusin MediaBettan: Ja, kanal nio, förstår du är där det händer! Du måste sluta upp med att envisas att enbart köra bond-tv nu! Så här kan vi inte ha det!

Stella: Grönt känns som en underskattad färg... vilket jag inte kan förstå!!!

söndag, januari 10, 2010 1:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter