onsdag, juni 14, 2006

Fotbollskräksjukan...

Tänk om man kunde sluta tjaaaata, tjata, tjaaaaaaata så infernaliskt om detta fotbolls VM, så kanske till och med en så ointresserad typ som jag skulle beskåda detta spektakel... Men nu gnatas det dagarna i ända, natt som dag, veckor innan, i alla tidningar och alla tv-kanaler! Vi har matats med information om precis allt och alla, vilket resulterar i att jag inte orkar ta del av någon match, sorry... men jag orkar faktiskt inte... jag spyr på eländet. Jag fixar helt enkelt inte höra mer om spelarna, taktikerna, bråken i omkädningsrummen, skadorna, vem som dejtar vem, hur gamla alla spelares respektive partners är, yacketi-yacketi-yack! Nag-nag-nag! Booooriiiiiiiing!
Sport, för mig, är ändå en situation här och nu - matchen - det är matchen man är ute efter.

Sluta jiddra börja trolla, så kanske fler faktiskt orkar ta del av fotbolls VM!

Sorry... jag var bara tvungen att kräkas lite...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo jag kräks åxå på detta evenemang som helt legitimt lixom öses över mej vart jag än kommer... Det räknas med att allt & alla tycker att detta är det viktigaste i världen... Men jag har faktiskt stängt av fotbolls-kanalen i mina öron... jag bara hoppas att det går riktig dåligt för sverige, så att alla andra börjar kräkas åxå!!!

onsdag, juni 14, 2006 2:37:00 em  
Anonymous Anonym said...

Alltså det var jag som gaggade härovanför

onsdag, juni 14, 2006 2:38:00 em  
Blogger Maria said...

jag fethajjad också att det var du "latlie". jag tycker att zlatans gravida (och minst 10 år äldre!) flickvän ska vinna fotbolls vm... åååååh Ronnie Hellström!!!

onsdag, juni 14, 2006 3:22:00 em  
Blogger Maria said...

... det har inte gått att missa i detta flöde av meningslös information... 10-12 år äldre tror jag att hon är!

onsdag, juni 14, 2006 4:11:00 em  
Blogger Maria said...

Lyckis dig!!!

onsdag, juni 14, 2006 8:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter