onsdag, juni 14, 2006

... och så glömmer vi inte bort...






... dessa små självhäftande plastmärken som man skulle sätta upp på bilens instrumentbräda - väl synligt! Det fanns även märken med texten "Är det du eller jag som kör!?", där ett manligt ansikte flankerade på vänster sida om texten och ett kvinnligt flankerade till höger...

... och det här med att det är förbjudet att kyssa föraren då bilen är igång...

Ja, jag har i allafall problem med det så fort jag är ute och åker, i vilket fordon som helst... jag får helt enkelt en oerhörd lust att kyssa föraren - vem det än må vara...! Tur att någon kom på att göra dessa små märken!

1 Comments:

Blogger Maria said...

De finns att köpa i den lilla obskyra serietidningsshoppen på st paulsgatan, det var där jag köpte den här!

onsdag, juni 14, 2006 8:51:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter