fredag, september 22, 2006

För övrigt så...

  • ... har jag glömt bort att äta hela dagen, kommit på det när jag slutligen varit så hyperaktiv att jag inte vetat vilket papper jag skulle vända på!
  • ... är jag så oerhört sugen på en rekordeligt äppelkaka, därför ska jag baka en i morgon! (kan vara den där kattungen för 100 spänn som spökar...)
  • ... vill jag ta en promenad runt i en höstsolig park nu när solen ligger så lågt att man knappt ser vart man går eller vad man gör och det är onekligen intressant!
  • ... är det otroligt många intressanta utställningar här på söder just nu, därför ska jag nog ta mig en gallerirunda i morgon!
  • ... är jag sugen på gooood italiensk pasta med färska skaldjur. (jag åt en helt förunderligt fantastisk sådan förra helgen där man blandat i grädde och cognac för extra oh lala!)
  • ... är det absolut överljuvligt att det är helg igen!
  • ... har jag glömt bort att äta igen så det är bäst att jag går och lagar middag nu!

eXTReMe Tracker
website counter