måndag, oktober 09, 2006

Heat it up - pronto!

Jag måste som medlem i bostadrättsförmedlingen anhålla om att Ni (styrelsen) genast går ner i källaren och sätter på VÄRMEN! Ja, jag vet, det är likadant varenda höst... men man glömmer så lätt hur det är när kylan sätter in. Som det är nu har jag två täcken, fyra kuddar och ett iskallt element! Om ni inte gör som jag säger kommer jag att tvinga er alla att komma hem och värma upp min säng innan jag själv kryper däri samt att ni infinner er i hygglig tid och tinar upp mig på morgonen!

Mvh
Maria lgh 42

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Samma skit hemma hos mej..... sviiinkallt, jag har trippla täcken.....

lgt 4...... Vasastan

måndag, oktober 09, 2006 12:32:00 em  
Blogger Maria said...

...undrar om jag ska ta fyrtliga täcken då...

måndag, oktober 09, 2006 12:45:00 em  
Blogger Whoa said...

Hehe, jag har faktiskt fått sådana erbjudanden i Japan, eftersom min kroppstemperatur är högre en medeljapanen. I Japan verkar de flesta damer ligga mellan 35 och 36 grader, medan jag ligger strax över 37.
Kan även tillägga att ordet “isolering” inte existerar i Japan.

tisdag, oktober 10, 2006 2:53:00 fm  
Blogger Maria said...

... men vad gör du där borta då!? Du behövs här!!!

tisdag, oktober 10, 2006 7:25:00 fm  
Blogger Whoa said...

Hehe, synd att jag inte kan hjälpa dig.

tisdag, oktober 10, 2006 1:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter