tisdag, oktober 10, 2006

Karma... not coma...

En kollega till mig, som jag tycker oerhört mycket om, stirrade på mig... kom närmare... la sin hand på min överarm och sa:

- "Det är något gott som händer med dig...!


- "Va, med mig... just nu...?"

- "Aaa... jag ser det på dig!"

Trevligt tänkte jag... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... En liten stund senare kom en annan härlig kollega... ruffsade till mig i håret och gick vidare... Jag måste ha oerhört schysst karma för tillfället - nice...

10 Comments:

Blogger Lotta said...

Ja jag lider väl lite utan coma idag jag....

tisdag, oktober 10, 2006 4:18:00 em  
Blogger Maria said...

eeeh, va!? Nu fattar faktiskt inte ens jag L8... Du lider utan coma? Speak up girlfriend!!!

tisdag, oktober 10, 2006 4:38:00 em  
Blogger Maria said...

aha... AV coma kanske!? Låter ju skitjobbigt! Synd hörru, jag drar och dricker champagne ajöken-fröken!

tisdag, oktober 10, 2006 5:30:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag rufsar gärna om ditt hår.
Pappa

tisdag, oktober 10, 2006 6:09:00 em  
Blogger Maria said...

Åh gulliga!
Puss o kram käraste pappa! Hälsa lika till Mamma!

tisdag, oktober 10, 2006 9:08:00 em  
Blogger Lotta said...

utav coma var det ju.. men nu är jag frisk o fri ... tror jag

tisdag, oktober 10, 2006 10:05:00 em  
Blogger Lotta said...

men jag har DIN röst inuti mitt huvud nu.... mycke weard.... fast d är bättre än coma.....

tisdag, oktober 10, 2006 10:08:00 em  
Anonymous Anonym said...

Själv gillar jag inte såna kommentarer. Det är som när folk säger "Vad fräsch/pigg du ser ut!", när man känner sig minst sagt nere, och så tänker man: "Hur ser jag ut i vanliga fall?!".

Gillar blogg annars.

tisdag, oktober 10, 2006 11:13:00 em  
Blogger Maria said...

Det handlar väl om vem som säger vad... och jag är själv en sån som gärna både tar och ger goda komplimanger... tycker att vi är för dåliga på det här i sverige! Jag blir glad... tänker inte alls "hur ser jag ut i vanliga fall", men det är olika antar jag...

Tack, jag tar med glädje emot komplimangen om bloggen!

onsdag, oktober 11, 2006 6:33:00 fm  
Blogger Maria said...

... och förresten... vi ser väl alla för jäkliga ut lite nu och då... då är det ju jättekul om någon tycker att man ser härrrrrlig ut emellanåt, och att personen säger det! Nej, det är bara att plocka god-russinen ur den ljuvliga kaka som kallas livet!

onsdag, oktober 11, 2006 7:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter