tisdag, oktober 24, 2006

Musikmix för söndagar... vol.3

















1. Return to NY – AK Momo
2. Vicious –
Lou Reed
3. Future pop – Scarboro Aquarium Club
4. Here comes that feeling – El perro del mar
5. Fallat pas écraser la queue la chat –
Clothilde
6. Portions for foxesRilo Kiley
7. Not to soon – Throwing Muses
8. Electrified – Dressy Bessy
9. Bam! –
Marble
10.Opulent canine – The Gay
11.Little black egg –
Tarnation
12.Summer’s gone – Aberfeldy
13.Me & You vs the world –
Space
14.The mating game – Monochrome set
15.Jerk it out -
Caesars
16.You really got me – Kinks
17.Jag tror jag är kär – bob hund
18.That ain’t bad –
Rat Cat
19.Mersey paradise –
Stone Roses
20.Hounds of love –
The Futureheads
21.Mental - Pipas
22.Love, love, love – The Organ
23.In your head –
Holly Golightly
24.Down by the water – PJ Harvey


Bubbely butterflymix for a jumpy sundayhead
Det finns söndagar man vill åka bil... fort... med de allra trevligaste och mest bedårande popsånger på hög volym... och sjunga med i sångerna i rent lyckorus... synd att jag inte har körkort... men jag behöver ju inte köra, det kan någon annan göra - detta soundtrack är till söndagsutflykten!

(Måste bara berätta angående bilden... Dessa galna fjärilar fotade jag ute på min kolonilott i augusti. Jag följde dem med kameran i kanske en minut och de var sju stycken som yrslade runt i en märklig dans, men här är det bara fem av dem eftersom de andra två hamnade lite vid sidan om.)
De dansade en sommar... sju fjärilar...

Music for a sundayhead vol. 1
Music for a sundayhead vol 2

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter