torsdag, november 09, 2006

Eldräven ställer till det...

... och jag som skällt så på mac... (förlåt mig) men kära L8, det är alltså själva webbläsaren som ställer till problem och ser till att sidorna ser ut som crap - firefox skevar till hela sidan och allt hamnar lite hur som... men det hade vi redan pratat om kanske. Men nu gjorde jag en empirisk undersökning om än ej på kvantitativ nivå. Det kan också hända att de fixat till detta i senare versioner... vad vet jag - jag är en inbiten och konservativ explorer-människa - eller så är jag rädd för att prova något nytt! Mitt estetiska sinne säger Nej tack till rödhåriga rävar som ställer till estetiken när man jobbat så hårt för att nå det fulländade! Gillar de rödhåriga rävarna som djur dock...

2 Comments:

Blogger Whoa said...

Allt ser normalt ut på min eldräv, fast med en Windowsmaskin då förstås.

fredag, november 10, 2006 1:59:00 fm  
Blogger Maria said...

... är du säker på det, är all text på sidan precis mitt under "blogghuvudet" högst upp? Är allt verkligen centrerat!? Jag testade och texten låg flera centimeter för mycket till vänster och inte alls centrerat - (firefox, windows, pc). Det är ju jättekonstigt - ok, då står vi på ruta ett igen... Jag blir inte klok på detta! Jag blir aldrig klok...

fredag, november 10, 2006 6:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter