torsdag, november 09, 2006

No-no-no-nono... no!

Inga kaffebönor!!!
Alltså - none what so ever!!!
Förstörd frukost - och vad tycker jag om det...!?

Icke!!!

Ok, jag får ta mig ett snack med personen ifråga som ska ta hand om det här hushållet... för det här håller inte måttet, det kan jag säga utan omsvep - så här kan vi inte hålla på längre! Någon måste börja diska, städa och shoppa hem livsmedel - i rödaste rappet!

Det finns bara en sak att göra här...
Jag får ta mig ett snack med mig själv ikväll... fast då ska jag ju på konsert... ok, imorgon då... och då ska jag dra upp lite riktlinjer och passar de mig inte så säger jag upp mig själv helt enkelt! Och jag kan alltid säga att det är för mitt eget bästa som jag gör detta... Jag kommer nog att förstå och inse... och kanske till och vara lite tacksam för en gång skull...

Ibland måste man vara hård - men rättvis!

eXTReMe Tracker
website counter