onsdag, november 08, 2006

Insikt & sänkta krav ger belöning!

















Du vin et du pain... eller snarare champagne och tre goda-goda smårätter i form av en laxtartar, socker-saltad gulfenad tonfisk och en kantarellcrepe med västerbottenost - mmm... mm!

Mina två chefer, Elisabet och jag avslutade en mycket tillfredställande dag på Berlinsthlm. Efter en stor ångest angående ett arbetsprojekt så har allt fallit på plats och jag kan nu ta mig an slutfasen med lust och fägring stor! Ibland tenderar jag att vilja lägga fram en färdig nobelavhandling när det gäller någon arbetsuppgift och så låser det sig totalt - jag vet, en dålig sida som jag måste jobba bort... men nu är jag medveten om den och kan i framtiden sänka kraven på mig själv när jag skruvar upp dem till max - den insikten är faktiskt värd denna avslutande sejour onsdagen den 8 november 2006...

3 Comments:

Blogger Lotta said...

O ´la´la ! créme brulé, quesquece ?

onsdag, november 08, 2006 9:13:00 em  
Blogger Maria said...

No - Feuille de laurier! Ca va!?

torsdag, november 09, 2006 7:01:00 fm  
Blogger David said...

Interesting. BTW, great image.

torsdag, november 09, 2006 11:18:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter