tisdag, november 07, 2006

Vad har jag lärt mig idag...?

Jo, att inte ta hostmedicin på morgonen innan jag går till jobbet... Jag yrslade runt hela förmiddagen och pratade sluddrigt och glatt med både den ena och den andra... jag har legat raklång gapskrattandes på mitt skrivbord... haft musik på högsta volym... irrat runt och tappat bort mig fnissandes i våra bokmagasin... Som tur var dämpades effekten lagom till lunch och min tid ute i offentligheten och senare ett ganska viktigt möte... Nu så här på eftermiddagen längtar jag hem... hem... till... eeeh - hej då!

Jag bör nog vara utan i morgon... !

3 Comments:

Blogger Lotta said...

Oj oj oj oj... ja måste nog komma & hämta tebax en del av dosen.. så att det finns nått kvar tills att ... nån annan behöver....

tisdag, november 07, 2006 7:23:00 em  
Anonymous Anonym said...

jag tar två flaskor.

onsdag, november 08, 2006 8:29:00 fm  
Blogger Maria said...

ååååh, vi har en härlig tid framför oss - vilka parties!

onsdag, november 08, 2006 8:36:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter