söndag, november 19, 2006

Hipp-Hippa-Hurra!















Ramlade över denna födelsedagssökningsmotor, fyllde i mitt namn med stor skepsis och inte fanns jag med inte - precis vad jag trodde! Och jag som fyller stor-kalas inom kort!
... men då såg jag att det fanns en sida till med träffar på mitt namn - och där stod ett enda ensammet litet namn och det var jag det!

Måste börja planera festen snart... snart... snart... tiden går så fort och i vanlig ordning hinner jag knappt med. Men det är klart att jag ska ha fest, även om jag tvekat och vacklat den senaste tiden, har faktiskt funderat på att dra iväg någonstans utan att berätta för någon! Men skärpning Heavenly - det här är en chans att samla vännerna från alla håll och kanter, kända och okända, gamla och nya tillsammans med familjen! Det skulle just se snyggt ut - om jag, som alltid tjatar på om att man aldrig ska missa en chans att annordna ett trevligt party, hippa, skiva... skippade kalaset och drog iväg till okänt mål och lämnade alla festsugna vänner - fräckt så det förslår, ja närapå oförskämt!

Japp - fest ska det bli men den blir inte i år, utan i början på nästa (jag bryter lite mot reglementet)... men en mysig&pysig, tinglig&tanglig, mustig&krullig, kramig&gosig och trevlig fest med groovy music är vad mina medmänniskor behöver!

2 Comments:

Blogger Lotta said...

Oups, jag fick reda på att jag fyller år om 89 dagar......

tisdag, november 21, 2006 1:01:00 fm  
Blogger Maria said...

Oj, du är ju bara barnet du!

tisdag, november 21, 2006 6:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter