lördag, november 18, 2006

Tröttare än tröttast...












... och vaknar upp sent... väldigt sent för min del - 10.30...! Och vaknar upp till urdruckna rödvinsflaskor som står och tittar anklagande på mig... jag förstår nu varför jag har sån huvudvärk.

Oj, kommer ihåg att min äldsta systerson ringde mig igår kväll - han är i stan för en Iron Maidenkonsert och vi bestämde att vi skulle träffas idag... hoppsan, då måste jag kanske försöka ruska liv i min något slöa lekamen!

Det ekar en massa skratt här i lägenheten från i går kväll... jag blir glad... och om jag inte minns helt fel så finns det lite rester från middagen igår... jag måste nog kolla upp det och koka mig lite återställande kaffe nu... måste vara en representabel moster lite senare idag!

Även en smärtande morgon att vakna upp till kan se lite guldskimrande ut så fort man fått kroppen ur sängen och krämar på med lite bra musik - förslagsvis Morningwood med låten Babysitter - man vill genast kasta sig över disken eller något annat kul! By the way - många hundar där ute idag...

eXTReMe Tracker
website counter