tisdag, december 12, 2006

Äh, get a grip Heavenly - Trallala vettja!

















Jag orkar inte låtsas tjura längre... eftersom jag lallade på friskt imorse på diverse sånger när jag trippade iväg till tunnebanan tillika på väg hem så kan jag ju inte vara så speciellt ledsen och deppig!? Och när man i tidningarna fick se Fuglesangs överlyckliga nuna så gick det ju inte att låta bli att le åt gullisen!

So, darlings I'm back och i helgen ska jag passa på att uppgradera min customizer, japp, det ska bli riktigt roligt, det känns nästan som i början på bloggkarriären när man satt och pillade i html-koden dag som natt oförtröttlig med ett glas vin vid sidan av datorn... Det får väl vara den här tråk-fonten tills dess helt enkelt! (edit - tråkfonten är redan fixad!)

Love!

Etiketter: , , , , , , , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är på.... lätt berusad på Budweiser vid 56e och York. Nu bär det av för att åka skridsko i bryant Parc. Kan man lura ut den nya glada Maria på ett glas snart igen?

onsdag, december 13, 2006 12:23:00 fm  
Blogger Lotta said...

Lööövley

onsdag, december 13, 2006 12:28:00 fm  
Blogger Maria said...

Absolut käre M! Så fort du kommer hem vill jag höra allt om NY - restauranger, ny musik, konserter och inköp av små skålar i china town!!! Är det bra att åka skridskor när man är lullig? Ja man kanske är lite mjukare i lederna då...!?

onsdag, december 13, 2006 6:08:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter