söndag, december 10, 2006

Julglögg hos Anja!













Det första vi mötte utanför Anjas port, var en pappa med barnvagn...

- "Hej hej, ska inte du gå in?"

-"Nej, hon kan vakna... så jag är kvar här ute, bäst så..."

- "Ok, vi skickar ut glögg till dig!"

- "Åh, tack, toppen!"

Det skickades ut glögg till pappan utanför porten... det kunde han behöva! En trevlig kväll hos Anja, med glada människor, god glögg, mandariner, julmust, dadlar med getost, knäck och vit tryffel med mint...

Lägg märke till det fina julpyntet i granen - kristyr med en bild av Arne Weise! Det blir inte mer jul än så!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Lotta said...

ÅÅåååå ... va mysigt vi hade !

söndag, december 10, 2006 11:32:00 em  
Blogger Lotta said...

& jag är förövrigt alltid glad när barnen får stanna utanför, det är jag fööör !

söndag, december 10, 2006 11:40:00 em  
Blogger Maria said...

Jag tycker nog att en del barn är riktigt roliga jag... de lite brådmogna och de lillgamla som man kan samtala med. Det är de bortskämda och överbeskyddade som blir lite jobbiga att ha i möblerade rum på kalas...

måndag, december 11, 2006 6:32:00 fm  
Blogger Rudiegirl said...

Diffus glöd, ser så mysigt ut bland granar, ljus och stjärnor... och Arne förståss.

tisdag, december 12, 2006 2:58:00 fm  
Blogger Rudiegirl said...

Oj nu är man avslöjad att man sitter uppe mitt i natten igen, varför är det så jävla svårt att gå och lägga sig?

tisdag, december 12, 2006 2:59:00 fm  
Blogger Maria said...

Men kära nån...klockan 03!!!

tisdag, december 12, 2006 6:24:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter