måndag, december 11, 2006

Ångest ångest min arvedel...

Jag gjorde det... gick över till nya blogger... och hur gick det då!?
Det gick inte så bra! Det blev totalkaos och min profil snurrades ihop med ett annat konto och jag fick gå in och göra om hela min profil! Det står nu att jag varit på blogger sedan oktober 2006!? Yeah Right! När jag skriver så är det en ful font här också, jag orkar inte uppgradera till en ny customizer för det står att hela templaten byts ut och mina senare ändringar kommer att försvinna!
We've introduced a new tool for customizing the appearance of your blog. Before you can use this tool, you'll need to upgrade your template. By upgrading, you will lose many of the changes you previously made to your template. However, we will save a copy of your current template so that you can access it later.


Nej-nej-nej! Jag förbjuder blogger att göra detta!

Har fnulat och grejjat till det mesta, men det känns inte som min orginalblogg längre och jag känner mig ledsen nu... har huvudvärk och vill mest krypa ner i sängen med en flaska calvados och dra täcket över mig... kanske aldrig mer gå upp faktiskt... kanske aldrig mer skriva något här... kanske bäst att deleata hela bloggen och skaffa mig en hobby och ett nytt liv! Åh förra posten som var så glad och så full av liv, ungdom, bra musik och god mat, och jag var så glad, härlig och rosig på alla de sätt - inget återstår av det nu... bara gammalt och ledsamt vemod, armod och tårar... tårar... tårar... kletig mascara rinner ned för mina kinder och jag liknar mest av allt en panda just nu...

Ja, kära vänner... detta kanske är det sista ni hör från mig här... jag mår inte bra... tack alla för den här fina tiden vi haft tillsammans... jag viker hädan nu...

Etiketter: , , , , , , , , ,

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Men Kära nån !
Jag är så ledsen att jag inte hade tid att ... vara med dig genom detta trauma... faan darling.. du som är så modig & allting.... & så skulle det bli såhär... faaan !
Jag känner att jag måste bjuda dig på afternoon tea very soon!
Jag har vääärldens bästa ide att berätta om !

tisdag, december 12, 2006 1:19:00 fm  
Blogger Lotta said...

Fan va konstigt det blir när man kommenterar.. jag blir nån annan.... weard!

tisdag, december 12, 2006 1:21:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Men dina "lables" blev i allafall jävligt bra. :-)

tisdag, december 12, 2006 4:04:00 em  
Blogger Maria said...

L8: Du det är lugnt, jag bröt samman igår och samlade ihop mig idag!

Johnny: Tack snälla för värmande ord, jag får leva på dessa labels i resten av mitt liv. - "Min blogg må ha skurit samman, men mina första och sista labels var i allafall hardcorestyle!"

tisdag, december 12, 2006 4:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter