måndag, december 04, 2006

Jag fick en fråga från Vanilla Ice...

Ice Ice Baby!

Jag har länge undrat vem som var Milli och vem som var Vanilli i den där gruppen som egentligen inte fanns, alltså MilliVanilli? Vissa nätter vaknar jag svettig med lakanen hårt slingrande kring min kropp med frågan snurrande i mitt huvud, men så ramlade jag över din frågetjänst och såg mörkret i tunneln! Hjälp mig ur min vånda är du så snäll!

Tack på förhand

Vanilla Ice

***

Käre Vanilla Ice

Om någon borde kunna skilja på Milli och på hans kompanjon Vanilli så känns det som om den personen skulle vara du Vanilla Ice, men jag kan ha fel! Men om jag får gissa så dristar jag mig till att Milli var han med flätor och cykelbyxor... och Vanilli var väl den andra då... eller så var det tvärtom... Nej Milli var definitivt han med flätor... och cykelbyxor...! Japp - jag är säker!

(Vad sugen jag blev på vaniljglass nu helt plötsligt!)

Bästa hälsningar eders Maria

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter