torsdag, februari 15, 2007

"Det här är fan en av världens bästa låtar..."

... säger jag högt till mig själv varenda morgon... och det är olika låtar varje gång... Jag måste lyssna på bra musik på mornarna... där lägger jag soundtracket för dagen så att säga... ljuvligt att det finns så oerhört mycket bra musik... nästan lite för mycket... för nu är vi där och tassar igen... alla musik man missar... som man ej kommer att få höra... som förmodligen skulle krulla sönder håret som reser sig av njutning varje gång harmonierna ligger rätt och groovet traskar i rask takt rakt in i hjärteroten... snurrar runt ett tag och gör mig till en ny människa varje dag...

Detta gör mig så konfunderad över människor som köper det som ligger på listorna - skiten... the shit... why...!?

"Det säljer alltså är det bra" ... eller...!?

Jajajajajaja... jag vet... jag är en snobb... på så många sätt - bare with me... I will give you the good stuff!

eXTReMe Tracker
website counter