torsdag, februari 15, 2007

Hysteriskt skratt i fondportföljen!!!

Nu har jag öppnat mina kuvert... och döm om min förvåning... det blir inte bara en öde ö... det blir ett slott i Skottland också!!!

Jag har helt plötsligt gjort fin-fina affärer och är fasiken rik... rik baby rik!

Mina andra aktieaffärer gå lite sisådär... men mina pensionsfonder har jag lagt i rätt äggkorgar må jag säga! De etiska fondkorgarna - vilket gör sagan ännu ljuvare!

JAG KYSSER ER ALLA samt BJUDER PÅ TÅRTA - LINE UP!!!

(åååh guuud, jag borde skriva på något helt annat just nu... något mer jobbrelaterat!)

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Tårta tårta, komer gärna på tårta-bjudningen !

torsdag, februari 15, 2007 5:32:00 em  
Blogger Maria said...

Kyssar först - tårta sen!!!

torsdag, februari 15, 2007 6:37:00 em  
Blogger Lotta said...

Tyyypiskt... men ok, själv skulle jag valt att äta tårta först & kyssas sen.. så att man är säker på att d smakar gott... men som du vill ! no problems !

torsdag, februari 15, 2007 10:34:00 em  
Anonymous Anonym said...

du borde jobba på nåt mer jobbrelaterat, Maria!

fredag, februari 16, 2007 10:30:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter