fredag, mars 23, 2007

Inskickat till "Mitt lilla busfrö" i Hemmets Journal!

Hej alla läsare av "Mitt lilla busfrö"!

Här ser ni mig och mitt lilla barnbarn Ann-Sofie.
Som farmor känner man sig så stolt att man håller på att spricka över denna lilla flicka! Lilla goa "Ansi", som vi kallar henne, är en liten busfia utöver det normala. Hon gillar glass i stora lass och rosa prinsessklänningar, att leka med klippdockor och att spela kula... hon är så väldigt gullig, söt och snäll att inte någon kan stå emot henne, kan ni?

Hälsningar Barbro

PS! Kan ni skicka tillbaka fotot? Ann-Sofie är svår att fånga på bild och hon blir allra som oftast inte så söt som hon är i verkligheten. DS

***

Hej Barbro!
Tack för den fantastiska bilden av dig och lilla Ann-Sofie! Tyvärr har vi inte möjlighet att skicka tillbaka kort som ni läsare skickar in till tidningen. Jag kan berätta att här på redaktionen så tycker vi alla att lilla Ann-Sofie är gudomligt söt och det gör nog alla läsare också!

/Maj-Britt, Redaktör

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hon ser ut som en flicka som gillar att hoppa hopprep också!

lördag, mars 24, 2007 11:23:00 fm  
Blogger Lotta said...

Brrrrr

lördag, mars 24, 2007 12:24:00 em  
Blogger Maria said...

Kerstin: förmodligen något hon gör varje vår i små träskor med kurbitsblommor på... kan tänka mig att twistrepet kommer fram också!

L8: Ja hon är synnerligen något av det sötaste man sett!!!

lördag, mars 24, 2007 7:31:00 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha vad är det där för djur? ^^

söndag, april 06, 2008 8:00:00 em  
Blogger Maria said...

Dookie: Det är en alldeles förljuvande wombat!

söndag, april 06, 2008 8:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter