onsdag, mars 21, 2007

Man hade häst i lägenhet!!!

Nu börjar det gå mode i det här med att ha fel sorts husdjur inne i lägenheterna!!! Måste erkänna att det börjar rycka i tävlingsnerverna... här vill man ju överglänsa känner jag...

Synd att det inte finns lösgående elefanter i gamla svedala, då hade jag tagit på mig en svart tajt dräkt inklusive huva, smygit mig iväg i natt till Djurgården (eller vart nu de lösgående elefanterna skulle ha vandrat omkring i flock...) och tryckt ner en av de gråa bjässarna i en IKEA-kasse... sedan hade jag ringt efter en taxi, bökat ner snabeln trots motstånd i påsen och in med hela kånkaronget i bilen och sedan ropat till taxichauffören:


- "Step on it Mister!!! I have a huge animal in my IKEA-bag and It's in need of care, water and a nice fluffy bed to do some pooing in!!!

Metro

eXTReMe Tracker
website counter