tisdag, mars 20, 2007

Saknas - Simultanförmåga!



Ni vet hur det är ibland... man vaknar och känner att någt skevar... ibland är det talet... ibland är det hjärnan... ibland är det kroppen... man vill men man kan inte riktigt... man känner att det kommer att bli en sån där dag full av missförstånd, snubbel och hjärnsläpp!
Idag känns det som om jag inte kommer ihåg hur man går ordentligt... måste tänka på vad jag gör.... höger fot fram... vänster fot fram... flytta tyngden och masa mig framåt... det är jobbigt och jag undrar vad det beror på... kan knappast ha med hormoner att göra va!?
Har sovit dåligt inatt... och drömt konstigt... det kanske beror på det...

... så snälla prata inte med mig idag samtidigt som jag spankulerar omkring... vänta tills jag sitter ner...

Är det någon som sett min simultanförmåga smyga runt på stan... eller sitta på ett café... gå fram och hytta med näven och säg till på skarpen... säg åt förmågan att den genast beger sig hem till min kropp igen... I'm in need...!

1 Comments:

Blogger gert said...

Äntligen lite Svenska här ute. Precis vad Jag vill läsa idag. Jag tror detta är en utmärkt anledning för oss (du och jag bl.a.) till att sluta upp med att stapla bördor... och änvända tiden till att stoppa bulleying av de små ögonblick som är livet. Det var läsvärt och med det användbar läsning, fann några intressanta viewpoints, - Tack!
Du finner min Webbplats Här

tisdag, mars 20, 2007 8:08:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter