lördag, april 21, 2007

Bevismaterial!



Ja tänk vad gamla fotografier kan berätta!
Här ser man klart och tydligt hur man lurades som barn... min bror mumsar på en fin och saftig bulle... min mamma vänder till och med bort huvudet för att inte avslöja för mig vad hon inmundigar för hembakade delikatesser...

Själv får jag sitta en liten bit bort... itutad att ALLA, ja till och med pappa där borta med kameran minsann också äter "banan"... "kanelbullsbanan"...


Klicka på bilden så kan ni se hur både min bror och mamma njuter så i den fulla grad att de blundar när de äter...

När jag först såg diabilden så trodde jag att jag fick sitta och tugga på en stor svamp... typ en fårticka eller något liknande!

3 Comments:

Blogger Lotta said...

Jag tycker d ser ut som du smaskar på en Stoltfjällskivling...

söndag, april 22, 2007 1:40:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Efter många år avslöjar jag.
Det var en maskerad köttabolle.

söndag, april 22, 2007 6:53:00 fm  
Blogger Maria said...

En stolt fjällskivling och en maskerad köttabolle... låter som början till en god gryta om man får tillägga lite charlottenlök, grädde, vitlök och svartpeppar!

... så ni satt där och mumsade köttbullar medan jag fick äta banan... men jag ser faktiskt ut att njuta lite grann av bananen ändå... den var förmodligen godare än en rå svamp...

söndag, april 22, 2007 9:10:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter