söndag, april 01, 2007

The Residents



... inte bara down memorylane med det anonyma multimediabandet från San Fransisco med sina karaktäristiska ögonglober... en ögonglob blev tyvärr stulen men den ersattes av en elegant dödskalle - logik! Detta band har fallit i total glömska sedan början av 1980-talet... ända tills igår kväll... då jag blev påmind om dem igen...

... och visst har de en sida på myspace också... inte så lättsmält men intressant och bra!


Hell on Wheels har också en sida där... mycket bra!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Engelbert Humperdinck said...

Detta påminner mig om att jag har ett skelett i garderoben!

måndag, april 02, 2007 9:37:00 fm  
Blogger Maria said...

... och varför är jag inte förvånad käre Engelbert... men det rumstrerar väl även om en jättekanin i någon av dina garderober... eller har den kommit ut nu!?

måndag, april 02, 2007 9:43:00 fm  
Blogger Engelbert Humperdinck said...

Den är ute nu!

måndag, april 02, 2007 1:58:00 em  
Blogger Maria said...

Så bra då... antar jag!

måndag, april 02, 2007 5:00:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hello Skinny!

Du kan få låna min DVD... inte heller lättsmält. När jag såg dem spela hade de en sånt där instrument man spelar med händerna i luften..... vad heter det nu igen.

ps. Ser fram emot Måndagens electro!

måndag, april 02, 2007 8:59:00 em  
Blogger Maria said...

Yo-Yo!
Menar du att de spelade på en Gaffophon??? Ett sådant där märkligt intstrument som den tecknade figuren Gaston spelade på?

Påsk-electro är bra när man ska rensa ut onda andar har jag hört! Bra så här i passionstiden...

måndag, april 02, 2007 9:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter