söndag, april 22, 2007

SL-skiten



Det gick åt helvete när jag idag skulle åka ut i förorten för att hälsa på goda vänner... och jag måste tyvärr meddela att det gick åt helvete när jag skulle åka hem också... sorry Ulrica, det hjälpte inte med lyckönskningar om att kollektivtrafiken skulle fungera - för den gjorde inte det... flera signalsystem var ur funktion... jag kom hem NU!

Men tack för en mycket trevlig dag med trädfällning, trädgårdsinspektion, jakt på liten höna, dubbel stäktträff samt god middag!

3 Comments:

Blogger Ulrica said...

Hoppas att du inte är avskräckt för livet att komma ut på bystan igen. Tack för besöket! Alltid roligt och trevligt att ha dig på besök. Ska ta mig ett snack med den där SL...

söndag, april 22, 2007 11:15:00 em  
Blogger Maria said...

Det är inte så lätt att avskräcka mig inte... jag kommer så gärna tillbaka!

söndag, april 22, 2007 11:39:00 em  
Blogger Ulrica said...

Finfint! Du är så välkommen!

söndag, april 22, 2007 11:59:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter