söndag, juni 03, 2007

Fredagkväll med jämtarna på Matkultur...


(Malin och Eva på Matkultur)

Bartendern på Matkultur, en tjej i 25-årsåldern ler när hon får se mig...

- "Dig känner jag igen...!"

... säger hon... och ler. Jaha, säger jag, varifrån då...?
- "Ditt jobb!

- "Jaha, oj då... har jag varit hård mot dig...!?"

- "Nej, du är verkligen skitbra, du säger precis vad man ska göra på ett bestämt och tydligt sätt! Jag gillar verkligen dig och din stil... ska jag fixa ett bord åt er... det är ju lite trångt här just nu!"

... tänk att man kan bli kändisbibliotekarie!!!


(Middag på Sahara... med Eva, Malin och Berit)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja Jävlar!
En Ära å Ynnest att få visa sig ute med en riktig Kändisbibliotekarie på Söders krogar!!
Nu sitter vi här uppe i Jämtland och hoppas på att bli förärade ett besök.

måndag, juni 04, 2007 12:29:00 fm  
Blogger Maria said...

DET är något det! Då är man i allafall känd för sin kunskap/intällektualitut och inget annat!

Jag kommer... jag kommer!

måndag, juni 04, 2007 9:17:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Och vi.
Vi längtar.
Å väntar.

måndag, juni 04, 2007 2:04:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter