lördag, juni 02, 2007

Sommarfrusen...

Märkligt det här med att man kan bli frusen på sommaren... trots att solen skiner och man förut varit ute och svettats på sin morgonprommis... sen går man in och fixar en frulle... ringer en vän... hamnar i soffan under filten... halvslumrar en halvtimme... vaknar till... fumlar upp... och fryser som bara den!

Nu - städning... uppryckning... ut på lotten och sätta potatis... fika... plocka med sig lite rabarber... åka hem och göra rabarberpaj samt fixa en middag tillsammans med kompisen man tvingar med ut på lotten... hon behöver få jobba med potatishackan lite grann... men det vet hon inte om än!

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Ba ba ba ! Jag skulle ju få sov i ett dike !!! Det var dealen, som jag mins den.... men jag kan säkert sova stående mot en potatis-hacka om jag måste ...

lördag, juni 02, 2007 12:53:00 em  
Blogger Maria said...

Shit!!! Glömde bort att även DU kan läsa det här!!!

lördag, juni 02, 2007 12:54:00 em  
Blogger Lotta said...

He he... nu sitter jag hos dej & väntar på pajjen !!!! mmmmm

lördag, juni 02, 2007 7:27:00 em  
Blogger Maria said...

... och jag är hemma hos dig och lagar den...

lördag, juni 02, 2007 8:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter