onsdag, maj 30, 2007

Nu ska jag snart...



... gå till farbror doktorn och få mig en spruta vaccin mot TBE... börjar bli lite nervös faktiskt... men det kommer nog att gå bra... eller... inte kännas det minsta... eller... sprutorna är så små och fina idag så... eller... tur att Stina följer med och tar sig ett shot hon med... eller... hon verkar mer rädd än jag... eller...

Nå... hör ni inte ifrån mig mer idag... så vet ni att jag ligger avsimmad hos farbror doktorn i Mörby!

... får man ett klistermärke eller nåt...?

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Ett blodprovsstick på fingertoppen gör hundra gånger ondare än en tjock spruta. Tänk så.

onsdag, maj 30, 2007 3:06:00 em  
Blogger Maria said...

Luxor: Precis vad vi intalade oss själva när vi spatserade iväg... så sant, så sant!

onsdag, maj 30, 2007 3:49:00 em  
Blogger Stina said...

Men tyvärr blev det ju ett förfärligt antiklimax av alltsammans. Vaccinet slut! Och som vi laddat. Tur att de har kaffe och tröstkakor i köpcentrumet bredvid.

onsdag, maj 30, 2007 3:57:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Reinfeldt kanske tog det sista sprutet? ;-)

onsdag, maj 30, 2007 4:11:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Iiiiiisch... jag får oerhört obehagliga bilder på näthinnan nu...!

onsdag, maj 30, 2007 4:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter