tisdag, maj 29, 2007

Testosteronstinna idioter!

Tyvärr var det fotbollsderby här i Eken igår... det slutar nästan alltid med att ett gäng testosteronstinna killar med intryckt pannben inte har något vettigare att göra än att dra fram som en hord amöbor och krossa det mesta i sin väg... och misshandla någon spontant utvald...

Jag undrar var deras föräldrar var igårkväll?

Jag är så jävla trött på de här gängen av idioter som drar fram på gatorna och bara förstör... jag längtar till att de blir vuxna och inser att deras skattepengar går till att återställa allt ett sådant beteende förstör!!! Hoppas att de får ett lågavlönat skitjobb också!!!
Förmodligen så är det väl det de får... och jävliga ungar och en skittråkig partner...

Ha ha ha!!!

24 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Jag slår inte sönder saker på stan, och ändå fick jag ett lågavlönat skitjobb. Vad är rättvisan i detta??

( Fast jag trivs ;-) )

tisdag, maj 29, 2007 9:31:00 fm  
Blogger Maria said...

DET är rättvisan!
Du är en kul och trevlig prick som trivs!!! Däremot så BORDE du ha högre lön!!!

tisdag, maj 29, 2007 9:36:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: I should get more pay because people are calling me a prick.

tisdag, maj 29, 2007 10:43:00 fm  
Blogger Maria said...

Oj då! Sorry... jag sätter in en slant på ditt konto - genast!
... thought i call myself a happy shit!

tisdag, maj 29, 2007 11:01:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

:-D

tisdag, maj 29, 2007 11:26:00 fm  
Anonymous Anonym said...

vadå - vi är ju hemma och njuter av tystnaden fattar du väl?

har du förresten märkt att alla hammarbyare är fyllon, alla AIKare är våldsamma och alla djurgårdare är idioter punkt?
det har jag!

(bonusfråga: gissa vilket lag JAG håller på då?)

tisdag, maj 29, 2007 12:00:00 em  
Blogger Maria said...

Håller med in absoluta-absurdum! Jag gissar att du håller på Gnarps korplag!

tisdag, maj 29, 2007 1:01:00 em  
Anonymous Anonym said...

1947-50 höll jag på Bromma bk det var där jag boxades då.

tisdag, maj 29, 2007 10:39:00 em  
Blogger Maria said...

Håller man på samma lag rakt över... inom alla sporter... undrar sportointresserad!?

tisdag, maj 29, 2007 10:43:00 em  
Anonymous Anonym said...

Man håller på det lag som ligger närmast den plats där man bor. Finns det flera lag att välja på, håller man på det lag som har dom snyggaste dräkterna!

Undantaget är speedway (där håller man på det lag som har det tuffaste namnet). Ja, så var den saken utredd!

tisdag, maj 29, 2007 11:38:00 em  
Blogger Maria said...

Mustafa: Det där med att hålla på det lag med snyggast dräkter har allitd varit mitt sätt att skilja agnarna från vetet... och pannlugg... och mustasch... och polisonger - snygga dräkter och ovan nämnda behåring gör att laget får min bihåll! Se bara på Ronnie Hellström och Honken... killar jag håller på!

onsdag, maj 30, 2007 6:49:00 fm  
Anonymous Anonym said...

men mustafa!
nu blir jag upprörd!
"håller på det lag närmast där man bor", men SÅ är det väl inte?

man blir tvingad att hålla på ett lag i unga år av sin pappa (fotboll, kanske hockey), men man håller ju på olika lag i olika sporter och i flera olika länder och när det gäller fotboll håller man ju på en spelare, spelar Ronaldo i Milan, ja då måste man hålla på Milan, och lämna Vreal Madrid bakom sig.

samma med speedway, det är ju en satans massa olika lag, men håller man på EN gubbe (ex lidbäck) så har man ju sitt på det torra i såväl sverige, england som polen.

*pust* vad det är JOBBIGT att behöva förklara allt på den här bloggen!

(idag är jag inte stygg, idag är jag uppfylld av mig själv och min förträfflighet serru!)(bipolär någon?)

onsdag, maj 30, 2007 10:27:00 fm  
Blogger Maria said...

Ääääsch... jag håller mig till ansiktsbehåringen... det gör allt så väldigt mycket enklare... har du en fet pannlugg, mustig&krullig musche och en lurvig polisong så faller du i god jord hos mig så att säga!

Easy-piecey!

onsdag, maj 30, 2007 10:41:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Nättchen: Oj, det där verkar vara en så grov missuppfattning att jag inte finner ord... Vem eller vilka som spelar i ett lag kan visserligen göra att man BÖRJAR hålla på t.ex. AIK, men sen fortsätter man att hålla på det laget även om spelaren ifråga byter lag eller man själv flyttar till en annan stad. Så går det till! Basta!

Och om man nu håller på olika lag i olika länder så är det väl inget som hindrar att man fortsätter hålla på Real Madrid fastän Ronaldo spelar i Milan?!

onsdag, maj 30, 2007 6:43:00 em  
Anonymous Anonym said...

mustafa:
det här får vi allt reda ut i sommar medan vi byter panel!

torsdag, maj 31, 2007 9:19:00 fm  
Blogger Maria said...

Ursäkta mig... en liten humbel fråga bara... måste jag vara med och byta panel... eller kan jag sitta i skuggan och sippa på en drink...?

torsdag, maj 31, 2007 9:33:00 fm  
Anonymous Anonym said...

du får ta den sidan och den nivån där vinden ligger.
jag måste jag langa dricka och brassa plugg åt alla MÄN som svettas och sliter.

torsdag, maj 31, 2007 12:04:00 em  
Blogger Maria said...

Åhå, det blir som en lite smått tok-rolig pilsnerfilm alltså!

torsdag, maj 31, 2007 12:47:00 em  
Anonymous Anonym said...

Nättchen & Maria: Det där med pilsnerfilm låter prima, då kan vi reda ut det hela medan vi dricker lättgrogg, röker cigarr och lyssnar på Sven-Olof Sandberg på vevgrammofon.

torsdag, maj 31, 2007 9:19:00 em  
Anonymous Anonym said...

jag tänker röka pipa!
och bara humma lite mellan blossen.

fredag, juni 01, 2007 11:00:00 fm  
Blogger Maria said...

... och jag tänker dansa rumba med karlarna i engelska parken... för det finns väl en engelsk park i Gnarp!?

fredag, juni 01, 2007 12:02:00 em  
Anonymous Anonym said...

varför skenar alltid konversationer iväg för, varför kan vi inte hålla oss på jorden, till saken?
DET får du blogga om, utan att associera fritt.

fredag, juni 01, 2007 1:56:00 em  
Blogger Maria said...

... men det borde du väl veta vid det här laget... att jag INTE kan!!!

fredag, juni 01, 2007 2:09:00 em  
Blogger Maria said...

Känns det bätte om jag gör som följer:

Och jag bär fram en bricka med lemonad samtidigt som jag vaxar direktörens mustascher...

... näe... det känns inte bra det heller...

fredag, juni 01, 2007 2:40:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter