lördag, maj 26, 2007

Grattis till världens bästa & coolaste mamma!



Min mamma fyller år i morgon på mors dag!
Tänk vilken tur att jag fick dig som mamma... hur hade det annars gått för en rödhårig...?
Du har alltid stöttat och hjälpt... kramat och tröstat... skrattat och bitit ihop och ändå trott på mig - vad jag än sagt och vad jag än gjort... tack för att du sagt ifrån och hindrat mig ibland och tack för att du släppt taget... med de där nyttiga orden:

- "Det där kan bara du lösa... det får du fixa själv...jag vet inte, du får försöka själv... det fixar du!"

... du har gjort mig orädd för att testa det mesta!



Mamma ser lite rädd ut och jag ser lite sur och ledsen ut... förmodligen fick jag inte gå så nära vattenfallet som jag ville... och i dylika scenarier är jag glad att du hindrade mig... verkligen!

Tack kära... snälla... vackra... roliga... fantastiska och underbara mamma - jag älskar dig!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Grattis Marias mamma! :-)

lördag, maj 26, 2007 12:55:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tackar för gratulationen Johnny!

lördag, maj 26, 2007 4:26:00 em  
Anonymous Anonym said...

jädrar vilken snygging!
grattis i efterskott :-)

måndag, maj 28, 2007 1:47:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter