tisdag, maj 29, 2007

Man kan tro att jag inte jobbar... bara bloggar...

Men det är helt fel förstår ni... jag hamnar i extrema energirus och då jobbar min hjärna för högtryck och jag jobbar som den värsta dual coren liksom - precis som nu!

Jag har faktiskt knäckt en kod till en plattform som jag surat över jättelänge och då kunde jag liksom stoppa in hela kursmaterialet där det ska vara i ett huj - klart liksom! Nu är det bara lite pill kvar och några tilläggsfrågor - HEVREKA!

... och energin räcker och blir över till bloggande också... jag är en skapande själ... och som sådan kan jag inte framtvinga något men heller inte stoppa det extrema flödet när det väl kommer... och resultatet blir nästan alltid - topp!

- "Man må ta det onde med det gode..." säger jag, ritar ett kors i luften och gör djävulstecknet med min högra hand och blåser en tuggummibubbla! Nu jävlar är jag på G!

eXTReMe Tracker
website counter