måndag, juni 04, 2007

The Knacks, my Sharona, pappa och jag...



I morgon ska jag ta min vaccinspruta mot TBE... men det är ändå inget mot vad min pappa ska göra... han ska in på magnetröntgen... kolla läget... det kommer att gå bra - det känner jag på mig!

Synd att vi inte bor i samma stad pappsen, då kunde du och jag ta en sväng med bilen, mata in en cd... och kräma på med volymen och sjunga oss hesa samtidig som vi river av ett bredställ med tjutande däck - bara för att lätta of some steam liksom...

... mymymyiiiiiaiai... wooooooow... mymymymy Sharona!!!

Puss & kram... tänker på dig i morgon!


(pappa diggar Bob Hund på min iPod)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var länge sedan jag gjorde ett bredställ men det skulle nog funka.

onsdag, juni 06, 2007 10:02:00 em  
Blogger Maria said...

Det tror jag stenhårt på... med lite schysst musik på hög volym bara!

onsdag, juni 06, 2007 11:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter