måndag, juli 16, 2007

Yo! Förkylning - Listen Up!!!


Med min silkeshandske daskar jag till dig på kinden och utmanar dig!!!
Cause you see baby... this town ain't big enough for the both of us...


By the way... när bröderna Mael huserade på hitlistorna under mitten av 70-talet så var jag, då ca 8-10 år gammal, kär i dem båda... den ena hade det underbart lockiga håret... den andra hade den stiliga skjortan med slips, backslick och de vackra ögonen... tyvärr ingick också en mycket, mycket märklig mustasch!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger rigg said...

Ja den mustaschen var inte att leka med, påminde lite om Adolfs :S

Jan kan trösta dig med att den är bortrakad nuförtiden!

måndag, juli 16, 2007 3:30:00 em  
Blogger Maria said...

Rigg: Ja, det var den liknelsen som var lite jobbig... fast jag gillar mustascher!

måndag, juli 16, 2007 3:42:00 em  
Blogger Rudiegirl said...

Förkyld låter inge kul. Om du vill sprida förkylningen lite mer så tänkte jag bege mig till Hellas å sola och bada imorgon om vädret tillåter.

Krya på dig:-)

måndag, juli 16, 2007 11:10:00 em  
Blogger Maria said...

Ja, man kanske skulle sola bort eländet! Jag hör av mig på morgonkvisten...

tisdag, juli 17, 2007 7:27:00 fm  
Blogger Rudiegirl said...

Det blev bara tvättstuga och sittande på baksidan med en bok... blåsigt och disigt.... jag som ville bada, en annan dag:-)

tisdag, juli 17, 2007 1:15:00 em  
Blogger Maria said...

Och ett yrvaket irrande och musikmixande för min del... oj... och nu är klockan efter lunch!!!

tisdag, juli 17, 2007 1:18:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter