fredag, augusti 17, 2007

21 century Kilts!!!



Ja, Lisabeta var ju i Skottland under semestern...

- "Jo, vi var och tittade i en fabrik/butik som gjorde och sålde kiltar... du älskar ju kiltar... "

Ååååh vilka underbara vänner jag har - de vet precis vad jag vill ha... och jag är ganska svår att tillfredställa och imponera på men jag är verkligen inte dyr i drift! Jag fick den mest fantastiska informationsfolder i min tass... från 21st Century Kilts... och nu är jag i himmelriket... jag har sagt det förr och nu säger jag det med eftertryck igen - Om jag någonsin får för mig att gifta mig så måste det bli med en man i kilt!!! Det finns absolut inget mer attraktivt, so there!



Ooooh lala, jag blir toooookig, jag måste flytta till Skottland nu!!!


Det finns numer även sommarkiltar att ha på stranden... suck...

2 Comments:

Blogger Holly Golightly said...

C'est si bon, jag håller med!

fredag, augusti 17, 2007 2:12:00 em  
Blogger Maria said...

Holly: Ja, vi brukar ha samma smak du och jag...

lördag, augusti 18, 2007 12:48:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter