tisdag, augusti 14, 2007

Tjoget - en del av en metafysisk resa...



Yo Micke, listen up you bad boy!

Nu sticker du och Ulrica iväg till San Diego i två veckor... känn trycket nu,
MOFO...! Jag tänker fixa ihop Tjoget under tiden... listan på mitt livs 20 bästa låtar... känner du trycket!!!

Jag har kommit på ett praktiskt sätt att lista, sortera och plocka omkring låtarna på bästa och smartaste sättet... känn trycket...!!! Så när du kommer hem så är jag nog färdig med min lista... och då ska du få en cd med ett mycket stiligt och vackert konvolut... och sen ska jag lägga ut hela paketet här på bloggen!

By the way... hur går det för dig!?

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

twenty twenty... jojo. Vi har 17 timmars flyg i båda riktningar så det kanske kan räcka...

tisdag, augusti 14, 2007 2:26:00 em  
Blogger Maria said...

M: Ok, handsken är daskad alltså, vi har ca 3 veckor på oss från och med nu!!! Game on!

tisdag, augusti 14, 2007 2:27:00 em  
Anonymous Anonym said...

Game on som sagt.... Pablo Picasso kanske... du vet väl förresten att Jonathan Richman kommer och spelar på Debaser. Rekomenderas varmt! "Tyvärr" är jag själv i New York då..

tisdag, augusti 14, 2007 4:30:00 em  
Blogger Maria said...

M: Ok, tack för tipset! Jag missade honom när han var här sist! Nu ska jag defenitivt gå... men med vem då om du är in da States!?

tisdag, augusti 14, 2007 4:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter