lördag, augusti 04, 2007

Nooothing...

Nope, jag har haft fullt upp med att väckas av en gammal hunddam i högklackat... rivstartat en bil... äntligen skaffat ett konto på ett webbhotell för ett av mina hemliga konstprojekt... inte åkt och fikat på Rödön eftersom jag sov middag... och nu fixar vi middag med ört- och fetasprängda lammfärsspett, basilika- och citron bombarderade tonfiskfiléer, varsamt rostad paprika och kärleksfullt smekt lök, ömt kysst citron- och basilikayoghurt, tzatsiki och naturalemente ett gott rött vin som gör'en gosig i mössan...

Etiketter:

7 Comments:

Blogger stella sweden said...

Kärleksfullt smekt lök...den var fan så bra!
Stjäl den nog till ett senare inlägg men lovar länka till dig som uppfann den bevingade meningen;)

lördag, augusti 04, 2007 9:07:00 em  
Blogger Maria said...

Be my guest... lökar bör smekas...

lördag, augusti 04, 2007 9:45:00 em  
Blogger Maria said...

... hmmm... det där lät ekivokt... , men det bjuder jag på...

lördag, augusti 04, 2007 9:46:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Om jag skulle starta en sexblogg skulle den heta: Löksmeks of my mind.

lördag, augusti 04, 2007 9:52:00 em  
Blogger Maria said...

Hahaha... vad sker på en sådan blogg om jag får fråga!? Men namnet Löksmeks of my mind... känns ju både fräckt och fryntligt med en smula zen!

lördag, augusti 04, 2007 10:34:00 em  
Blogger Fikatanten said...

Tänk om jag varit med er då skulle jag baka er en mustig Tigerkaksjäkel!

söndag, augusti 05, 2007 7:38:00 fm  
Blogger Maria said...

Fikatanten: Indränkt i massor av Rom hoppas jag samt en rejäl skvätt ljuvligt vispad grädde till!?

söndag, augusti 05, 2007 6:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter