fredag, september 14, 2007

Blank!

Nej... jag har inte haft tid att lämna några små sockerkorn här idag... jag har ju som sagt haft fullt upp med att rapportera mitt avfälle samt köpt Palestinsk olivolja på
Jord & Frihet...

Nu ska jag ställa mig och dumglo in i kylskåpet samtidigt som jag funderar på om jag ska börja samla vykort föreställande fyrar och torn under tiden som jag väntar på att disktrasan ska torka och sedan ska jag rensa handväskan...

Har inget spännande hänt mig idag alltså?
Svar nej!

... jag börjar tro att jag är tråkig...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

tråkig? du? ja, det kan du ju försöka jobba på.
så länge du låser in dig på busstoaletter, begär extraplats för en varg, skickar "ja vafan gör vi? vi får väl ta stughelvetet"-mail till icke-nämnda vandrarhem och ställer upp som DJBoråsMaria med fem minuters varsel eller använder ord som "frankt" eller "schintz" kan du ju tyvärr glömma det.

MEN! om du klarar UDK-tentan nån gång, säger jag upp bekantskapen...

fredag, september 14, 2007 7:27:00 em  
Anonymous Anonym said...

men vänta lite nu!

schnintz?!? vad i helvete är DET? vad tänkte jag där???? och vad har det för nummer i dewey?

fredag, september 14, 2007 7:28:00 em  
Blogger Maria said...

Ja jäklar i min lilla låda... när du beskriver mig på det sättet så...

Men det där deweynummer på chintz kan jag nog tyvärr inte hjälpa till med... jag är en grym loooser där!

Näe, hörru... jag tror jag drar till med en härligt italiensk fnittarra så här på morgonkvisten! Tänk att fnittarror är från italien, själv tänker jag baaara på prrrrrrovence... eller prrrrrrrovaaaaance som Lena Linderholm skulle stavat det!

lördag, september 15, 2007 10:55:00 fm  
Blogger Holly Golightly said...

Me No!
Du är precis lika rolig som jag är!
Fniss!

söndag, september 16, 2007 2:12:00 em  
Blogger Maria said...

Holly: Me Oui! Skönt att vi har varandra hörru!

söndag, september 16, 2007 10:17:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter