torsdag, september 06, 2007

Canine Algorithmic Transfer System!



Det spelar ingen roll hur många gånger jag gör testet... jag blir en liten ärtig västgötaspets med korta ben i allafall... jag är inte en rundhylt, matglad och lat labrador eller en tokig liten mopsajäkel hur mycket jag än vill!

En excellent familjehund med hög energi och vitalitet... vänlig mot främlingar... en individualist och tänkare som lätt blir uttråkad...

Så, vilken sorts hund är du?

Canine Algorithmic Transfer System - klicka på Game högt upp till vänster!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Lotta said...

oj oj oj... jag blev en Griffon Vendeen.... en typ som brukat jaga vargar... not so god with children.... all escape rutes should be seald.....

torsdag, september 06, 2007 6:23:00 em  
Blogger Maria said...

L8: Känns igen på något sätt... det här testet känns stupsäkert!!!

torsdag, september 06, 2007 9:36:00 em  
Anonymous Anonym said...

Wow!

Jag blev en Mastif.
Försökte fuska lite andra gången och slipade/snofsade till svaren lite.
Då blev jag en Blodhund.
Ja. Varför inte?!

lördag, september 08, 2007 11:12:00 fm  
Blogger Maria said...

Malin: ... cashewnuts... macadamian nuts... peanuts... hazelnuts... då har du en mysig husse som är jäkligt duktig på att rabbla upp olika nötterr om du känner dig som en blodhund!!!

lördag, september 08, 2007 11:16:00 fm  
Blogger Fikatanten said...

Jag blev en korvkaka!

lördag, september 08, 2007 12:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter