söndag, oktober 07, 2007

För allmän kännedom:

Apropå barerna i nya Skrapan här på Söder...

- "Den öppnar inte förrän i oktober... och det är samma ägare!"

Ni förstår ingenting nu va...?

Nej, det gjorde inte vi i går kväll heller, särskilt då vi varit på Imperiet kvällen innan... var det öppet... det ÄR oktober nu och vilka ägarna är skiter vi fullständigt i!!!

Det är lätt att bli provocerad av dörrvakter och den här killen var inte den vassaste kniven i lådan... han verkade inte ha alla indianer i kanoten... om man säger så!

Men BerlinSthlm var alldeles förtjusande i vanlig ordning och på Ljunggrens var det mycket nice space och jäkligt bra musik... space är viktigt baby - viktigt!

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Å inte glömma att vi hade galet kul även på Ljunggrens ... jag fick nästan ont i magen av dom där skrattsalvorna ... & ägarna va kanske inte samma ändå.... eller !? ja enligt Anjis alltså.... oj va jag svamlar här... nu ska jag gå å lägga mej, natti natti darling !!!

söndag, oktober 07, 2007 11:52:00 em  
Blogger Maria said...

Just ja! Ljunggrens... det hade jag glömt!

måndag, oktober 08, 2007 6:35:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Nä....det har ju inte min Kusin Monika heller...alla indianer i kanoten alltså....


(copycat)
:D

måndag, oktober 08, 2007 9:21:00 fm  
Blogger Maria said...

Stellapolaris: Det är helt ok att sakna en kille i kanoten, men absolut inte fler än så!!!

måndag, oktober 08, 2007 9:40:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter