söndag, oktober 28, 2007

I min soffa...

... ligger en skadskjuten fågel...
Jag har matat den... givit den att dricka lite vatten... nu har jag bäddat ner den lilla skadskjutna fågeln i soffan... bäddat ner under en filt... låter den sova.

... tyst... schhh!

I min soffa ligger den lilla skadskjutna fågeln och sover... medan jag diskar... diskar och finner en bortsprungen marmeladkniv...

Nu har jag åter funnit min belgiska marmeladkniv och i min soffa ligger den skadskjutna lilla fågeln... sover... och sover.

Jag ska koka lite kaffe till fågeln och te till mig... till detta behövs nog lite Ben & Jerry icecream... yes sir, Ben & Jerry... en skadskjuten fågel behöver glass!

- "... vad gör jag om du somnar...?"

- "... du väcker mig...!"

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

You are my savior Mary... You... Ben..& Jerry !

söndag, oktober 28, 2007 10:37:00 em  
Blogger Maria said...

Tack själv! Jag fick ju en massa gjort medans du sov så gott...

måndag, oktober 29, 2007 6:12:00 fm  
Anonymous Anonym said...

:)

måndag, oktober 29, 2007 11:27:00 fm  
Blogger Maria said...

... puss puss!

måndag, oktober 29, 2007 12:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter